Funkcjonowanie Spółdzielni dostosowaliśmy do współczesnych standardów obsługi i współczesnych technologii. Zmienił się sposób zarządzania nieruchomością, wprowadzone zostały nowoczesne formy kontaktów i sposoby wymiany informacji, a członkowie Spółdzielni uzyskali możliwość bezpośredniego dostępu do informacji o stanie swoich spraw w Spółdzielni.
Jednym z przykładów jest właśnie ta strona internetowa, która będzie służyć jako platforma do przekazywania przez Spółdzielnię jej członkom i mieszkańcom wszystkich ważnych spraw.
Wprowadzono też inne usprawnienia technologiczne, np.:
• 24 godzinny dostęp do Internetowej Kartoteki Mieszkańca, umożliwiającej przeglądanie istotnych informacji dotyczących lokalu, zawierających wyszczególnienie naliczonych opłat i dokonanych wpłat,
• 24 godzinny system zgłaszania awarii smartfonem (przy pomocy kodu QR) albo poprzez zgłoszenie awarii z domowego komputera na dedykowanej stronie internetowej.
• 24 godzinny system alertowego powiadomienia SMS-ami o awariach i nagłych zdarzeniach istotnych dla mieszkańców.
• Poczta elektroniczna.
Opis nowych funkcjonalności
Internetowa Kartoteka Mieszkańca