WZN – Zarządca nieruchomości

Od stycznia 2021 roku kompleksową obsługę administracyjno- biurową i zarządzanie nieruchomościami Spółdzielni świadczy na podstawie umowy firma „WZN Wielkopolscy Zarządcy Nieruchomości” z Poznania, która ma swój Oddział we Wrocławiu.

Biuro Obsługi Klienta we Wrocławiu
52-131 Wrocław, ul. Buforowa 18A/3
tel. 502 220 702 lub 572 403 980 i 508 121 837
tel. 61 662 80 69 – dla telefonów stacjonarnych
www: https://www.wzn.pl
e-mail: wroclaw@wzn.pl
KRS: 0000424327, NIP: 7792406370, REGON: 302143680

Dodaj do kontaktów

Zadania zarządcy nieruchomości

Zarządca nieruchomości świadczy m. in. następujące usługi: obsługę administracyjną, przeglądy budowlane i techniczne budynku, utrzymanie sprawności technicznej i porządku, prowadzenie księgowości i rozliczeń publiczno- prawnych Spółdzielni, rozliczeń z kontrahentami i dostawcami mediów oraz rozliczeń z właścicielami lokali, sprawozdawczość finansową, a także prowadzenie kontaktów z mieszkańcami Spółdzielni.

Spółdzielnia obecnie nie zatrudnia żadnego pracownika administracyjno- biurowego i Spółdzielnia nie zawarła żadnej umowy o pracę z Zarządem Spółdzielni.

Właściciele lokali i członkowie Spółdzielni powinni kontaktować się we wszystkich sprawach bezpośrednio z zarządcą nieruchomości korzystając przy tym ze wszystkich dostępnych sposobów kontaktu, przy czym zalecane są najszybsze i bezpośrednie kontakty telefoniczne lub pocztą elektroniczną. Dopiero wtedy, gdy zarządca nieruchomości stwierdzi, że sprawa wykracza poza jego umowne upoważnienia i obowiązki, przekazuje sprawę do załatwienia przez Zarząd Spółdzielni.