Zgłaszanie awarii

Awarie należy zgłaszać do zarządcy nieruchomości.

Można to zrobić na wszelkie możliwe sposoby. Najprostsze to oczywiście bezpośrednie zgłoszenie lub zgłoszenie telefoniczne, które jednak możliwe jest tylko w godzinach pracy zarządcy nieruchomości. Równie proste, ale niezależne od pory dnia jest zgłaszanie awarii pocztą elektroniczną.

Zalecane i najbardziej skuteczne jednak jest skorzystanie z obsługującego nasz budynek specjalnego systemu, który umożliwia szybkie i proste zgłoszenie awarii smartfonem lub z komputera domowego:
zgłaszanie awarii smartfonem,
zgłaszanie awarii z komputera domowego.

W sytuacjach zagrażających budynkowi lub mieszkańcom i niecierpiących zwłoki pozostaje jeszcze oczywiście możliwość skorzystania z ogólnodostępnych we Wrocławiu telefonów awaryjnych.

Uwaga:
Koszty usuwania awarii obciążające Spółdzielnię są określone między innymi w § 98, § 99 i § 100 Statutu oraz w § 11 i § 12 „Regulaminu rozliczania kosztów GZM oraz ustalania opłat za używanie lokali”.